poniedziałek, 25 stycznia 2016

Wydawnictwo Portal zerwało z tradycją


Jak wam się podoba nowe światowe logo Wydawnictwa Portal? Słodkie, okrągłe, zabawne? A może Portal przymierza się do wydania w kraju Das Schwartze Augen? A może komiksu o Przygodach Młodego Saurona? Czy warto w chwili politycznej zmiany zrywać z tradycyjnymi barwami narodowców, na rzecz Pomarańczowej Alternatywy 4? A może ta zmiana została wymuszona kolejną uchwaloną w nocy ustawą? A może Kuźnia Skner hackuje konta na FB? A może rozpoznajecie w tym logo łysego Puszona w berecie z lotu ptaka?

A na poważnie. Mnie się podoba, co jest pewnie odosobnionym zdaniem. Czekam na wersję białą na czarnym tle i czarną na białym, oraz resztę typograficznych szczegółów.

7 komentarzy:

  1. No w końcu! Portal potrzebował nowego loga jak Horyzont korekty. IMO fajne.

    BTW. Używasz hangoutów? Mam biznes, zagadywałem do Ciebie kilka dni temu.

    OdpowiedzUsuń
  2. O cieszę się, że nie będę sam w swojej opinii.

    @BTW: przed momentem Ci odpisałem na Hangu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oko z lekkim zezem. Mnie tu brakuje symetrii, mogli by wycentrować źrenicę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam z tym logo taki sam problem jak ze sztuką abstrakcyjną. Za cholerę nie wiem co o nim myśleć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Owszem potrzebowali nowego loga, ale chyba nie ten kierunek. Jak dla mnie wygląda lekko "dziecinnie" i leci przekaz w stylu "Teraz wydajemy gry od 0-10 lat" in your face GRANNA.

    OdpowiedzUsuń
  6. Poprzednie logo było niepoprawne politycznie - barwami nawiązywało do NSDAP zapewne i dlatego po wejściu na rynek hameryki.... :P

    OdpowiedzUsuń